søndag 9. juni 2013

Sang på hotellet

Denne helga fikk jeg synge på et hotell i Reutlingen. Kanskje noen kjenner til "Chapter"? Det er et treff for foretningsfolk. De som kommer samtaler med hverandre mens de inntar en bedre middag og lytter til et foredrag og sang. Slike treff blir arrangert over hele verden og jeg har ofte vært referent og delt livshistorien min på slike treff opp gjennom årene. Men denne gangen delte jeg "bare" sang. For meg var det egentlig veldig godt å "opptre" igjen. I kirker brukes jo sangen noe annerledes enn i en konsertsituasjon. Jeg laget en slags musikalsk tidsreise og det virket som at publikum fikk noe å tenke på,- særlig de som var der for første gang. Det var du som betalte for denne "jobben" og jeg sender takken fra tilhørerne videre til deg!

Det var en slektning av Kay som fortalte livshistoria si etterpå. Han overlevde et pistolskudd gjennom strupen, virvelsøyla og lunga. Kjempesterkt å høre hvordan han mestrer livet med store handicap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar