mandag 25. mai 2020

Nå blogger jeg igjen!

Jeg ser til min store skrekk at det er ca seks år siden sist jeg blogget og gleder meg over å fortsette nå.  I mellomtiden har vi produsert mange nye sanger (også på norsk) og jeg synger dem bl. a. på TV. Det gjorde jeg ikke så mye av da jeg bodde i Tyskland. Nå har vi bodd i fire år i Norge og jeg har vært lærer. Men lengselen tilbake til Tyskland og det vi gjorde der har ikke gitt seg. Vi bygger opp samme type varer og tjenester i Norge, som vi tilbød og fremdeles tilbyr i Tyskland; musikkopplæring, ledertrening, foredrag, musikalsk trosopplæring, korhelger. Verden har forandret seg en god del i de siste årene og mye vi gjorde før på forskjellige steder gjør vi nå virtuelt; undervisning online, webinarer og online informasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar