onsdag 17. juli 2013

Leasing-sykkel

Dagens store glede: vi får lov til å lease en flott e-bike og kostnadene til dette blir dekt i form av skattefradrag. Hvilken glede å få bruke en flunkende ny e-bike i tre år uten å ha utgifter ved det. Eneste forutsetning er at jeg må synge mens jeg sykler, men det gjør jeg jo alltid, så det er ikke noe problem. Gleden er ekstra stor siden jeg planlegger å sykle i lag med sønnen min herfra til Norge når vi får sommerferie. Det er nok ca 1800 Km og litt drahjelp kommer godt med. Vi skal overnatte med sovepose under en busk langs veien og ernære oss så billig som mulig. Kay kommer etter med bil og vi kommer i lag når vi besøker dere. Vi har mulighet til å besøke noen flere enn det som er planlagt hittil, så gi beskjed, dersom du er interessiert i at vi skal besøke dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar