onsdag 3. juli 2013

Frukt

I dag gikk jeg ut i hagen for å plukke jordbær, men ved første blikk så det ut til at det ikke hadde kommet noen flere bær i det hele tatt. Men så bøyde jeg meg ned og jeg løftet opp greinene på plantene og plukket en hel bolle full.

Så ofte tenker jeg at jeg ikke har noe å fortelle om her. Ingen store bragder eller frukt å vise fram. Man må jo ikke absolutt ha det for å være noe verd, men likevel føles det kjekt.

Man ser ikke alt ved første blikk. Man må bøye seg ned og løfte opp greinene. Det gjorde vi på søndag. Vi besøkte en liten nystartet kirke vi har investert en god del arbeid i. Menigheten har vokst fra 0-60 på fire år, menigheten har leid forsamlingslokale, har en gjennomsnittsalder på 30 år, super musikk og grafikk og fremfor alt: Man møter Gud der.

Frukt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar