søndag 28. april 2013

Feedback/Tilbakemelding

Jeg har akkurat kommet hjem fra et møte nå og føler meg så rik. På dette møtet traff jeg blant andre Sefora, Petra, Gabi og Sue.

Sefora Nelson, ei jente som har blitt virkelig kjent i media her. (Ta et lite søk på youtube). Hun er til velsignelse for millioner mennesker allerede. Det første hun sa da jeg klemte henne var: "Du husker vel at det var hos dere og ved deres hjelp jeg fikk laga den første demoen av sangene mine. Dere hjalp meg de aller første skrittene inn i den tjenesten jeg står i nå." Ja, det stemmer, og gleden er stor inne meg når jeg ser hvordan hun blir brukt i små og i skikkelig store sammenhenger. I begynnelsen sang hun kommentarløst en sang eller to. Nå har hun utviklet seg til en super moderator i tillegg og budskapet er tindrende klart!

Petra var med på en Gospelworkhop som vi holdt sist helg. Hun fortalte hun har vært så overarbeid i det siste at hun ikke greide å komme til ro i løpet av helga en gang. Jobben kvernet i henne hele tida. Men som deltaker i gospelworkshopkoret greide hun å koble ut for første gang på lenge. Dette var et ordentlig under, sa hun. Hun følte seg så uthvilt og forfrisket etter helga med oss at hun kjente hun fikk ny kraft for oppgavene sine. Sangene hadde en firgjørende ettervirkning inne henne hele den uka som ligger bak og jeg er så glad.

Gabi er mora til en liten gutt som gikk i musikkbarnehagen min i fjor. Hun har savnet musikkbarnehagen, for jeg ga familien ukentlige "input" av nye velgjørende sanger. Man trenger påfyll til stadighet, for situasjonene man kommer oppi i livet er så forskjellige. Derfor forer vi folk med sanger som skal klinge i tanke, hjerte og munn til oppmuntring og hjelp i hverdagen.

Da jeg møtte Sue sa hun hun hadde tenkt på meg hele dagen i går. Sue har akkurat fått tak i en ny CD som hun sier jeg må!!! høre. Jeg skal få låne den med det første. Hun sier jeg formidler sjelelig helbredelse i alt jeg gjør og denne nye CDen vil gi meg enda mer arbeidsmateriale.

Så mange gode ord i forbindelse met et eneste møtebesøk! Jeg er overveldet og sender takken videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar